Devolució / Canvi (Referee)

Return form

Per les pilotes defectuoses, caldrà incloure una fotografia de la vàlvula on consta el número del producte (vegeu exemple a continuació)

Estimat/da client/a,

Si us plau, omple el formulari per sol·licitar un canvi de talla o un reemborsament de la teva comanda.

En el cas de rebre un producte defectuós o amb algun problema, segueixi les instruccions del formulari.

El nostre departament d’atenció als clients processarà la teva sol·licitud i t’ajudarà amb la teva devolució.

Rebràs una etiqueta de devolució. Afegiu aquesta etiqueta de devolució a la caixa i, a continuació, deixeu-la caure a una botiga de paquets de DHL propera; podeu trobar-la al següent enllaç: https://parcelshopfinder.dhlparcel.com/

T’avisarem tan aviat com hàgim fet un reemborsament/canvi amb èxit.

Nota important: Té 15 dies a partir de la recepció/lliurament de la comanda, per sol·licitar la seva devolució o canvi. Si us plau, assegureu-vos que els productes tornats estan en perfectes condicions, acuradament embalats al seu embalatge original. Han de conservar la seva etiqueta i els segells o marques aplicats per permetre’n la venda i no donar mostres d’haver estat usats.

 Els articles del col·lectiu arbitral i auxiliars de taula, són personalitzats en exclusiva, a causa d’això si us plau tinguin en compte que es permeten canvis de talla, però no devolucions. 

Des de Spalding assumim una única devolució de canvi de talla sense càrrec de transport. A partir d’aquí, si cal un segon canvi, la devolució anirà a compte del client.

Idioma »

Atenció a el client

Si té qualsevol dubte o consulta a l’hora de fer la seva comanda o un cop realitzada, pot posar-se en contacte amb nosaltres a través del correu electrònic: support@unitedspb.eu

Si us plau accedeixi a cada àrea específica a través dels apartats inferiors.